fot. Jarosław Michalik

czwartek, 15 grudnia 2011

Zapisy na UTMB już jutro...



Bardzo ciekawie zapowiada się przyszły sezon. Jeszcze na początku obecnego nie sądziłem, że udział w jednym z najbardziej znanych biegów górskich na świecie może być realny, tymczasem zgromadziłem wymaganą do kwalifikacji liczbę punktów. Trochę przez przypadek. Nie wziąłem udziału w Transjurze - po pierwsze nabawiłem się wcześniej kontuzji na innej imprezie, ale nie ustawiłem tego biegu jako priorytetowego w sezonie, ponieważ nie figurował na liście biegów kwalifikacyjnych do UTMB. Po zakończeniu Transjury okazało się, że jednak została uznana do kwalifikacji, a jej ukończenie daje 3 punkty.
W ubiegłą sobotę dowiedziałem się, że także Przejście Dookoła Kotliny Jeleniogórskiej zostało uznane za imprezę punktowaną, a jego ukończenie daje najwyższą w Polsce liczbę 4 punktów (już sobie wyobrażam jakie będzie zainteresowanie Przejściem w przyszłym roku). Śmiało mogę więc przystąpić do zapisów. Oczywiście liczba chętnych zapewne będzie dużo większa niż miejsc (2300 - UTMB, 1800 - CCC, 1200 - TDS) i potrzebna będzie dogrywka poprzez losowanie, ale jakiś krok został wykonany i emocje są duże. Mam nadzieję, że szczęście mnie nie ominie. Trzymam też kciuki za wielu Polaków którzy będą się zapisywali. Może uda się założyć pod koniec sierpnia obóz pod Mont Blanc i potem wspólnie dzielić przyjemność pokonywania niezwykle malowniczych i magicznych tras górskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz